Наружка

(044) 332-32-19. НАРУЖКА!

Понедельник, 20.05.2024, 04:07

Приветствую Вас Гость

Меню наружка

Форма входа

Поиск наружка

Календарь

«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архив записей

Статистика наружка


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наша команда специалистов по размещению наружной рекламы поддерживают высокие стандарты качества нашей успешной работы для продвижения Ваших товаров и услуг на рынке. Звоните (044) 332-32-19. НАРУЖКА!
Главная » Архив материалов
рам продавця теж було жартом. Всі любили його, крім самих важливих людей - клієнтів!
Я ні в якому разі не батогом вас і не закликаю кинути гострити, жартувати і каламбурити або

насолоджуватися світлими моментами життя. Насправді природжені продавці дуже і дуже ефективно

використовують гумор.
Прочитавши наступний розділ цієї глатаи, ви побачите, як їм вдається досягати цього, не впадаючи

в ексцентричність і не запобігаючи перед клієнтами.
Жарти і Анекдот можуть служити цілям Різне
Жарти можна використовувати по-різному. З їх допомогою продавець може розвеселити клієнта і тим

самим зруйнувати деяку настороженість клієнта по відношенню до продавця і змусити його

розслабитися. Вони також є засобом зробити образ продавця в очах покупця більш людяною.
"Що, Гері, здається, непоганий хлопець, да?" - Так я змушу думати покупця. А правда, чому б і не

зробити бізнес з людиною, з якою приємно мати справу?
Жарти та інші веселі зауваж ... Читать дальше »
Просмотров: 704 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

Я поговорив як техасець в Лос-Анджелесі, коли повинен був говорити

як каліфорнієць. Це означає, що
66
 
Миттєво завойовувати довіру
я дійсно хотів злитися з середовищем, в якій тоді жив.
Отже, підсумовуємо: ви досягне кращого взаєморозуміння і доможетеся більш сильного відчуття

ідентичності зі своїми клієнтами, якщо ваша манера говорити, голос та інтонація будуть такими ж,

як у них. Вслухався, налаштовуйтесь і пристосовуйтеся до кожної людини. Таким чином ви будете

чинити так само, як природжені продавці, і в результаті зумієте продати більше.
Будьте до Мова Клієнти
Для того, щоб викликати довіру до себе, ви можете вдаватися не тільки до зміни тембру голосу і

манери мови. Ви можете також пристосувати свій лексикон до лексикон клієнта.
Наприклад, уявіть, що ви маєте справу з ким-то, хто використовує мовні звороти, що спираються на

почуття дотику, щоб підкреслити їхню силу та значення. Людина може сказати: "Дава ... Читать дальше »
Просмотров: 658 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

вони набувають цінний досвід і навчаються уникати пасток.
Я вже говорив про те, що кількість може поліпшити якість, але якість рідко веде до кількості. Я

можу зробити досить гарний гамбургер, так як у мене було два хороших вчителя: Фред Хейман,

власник "Giorgio Beveriy Hills", і корпорація "Макдоналдс".
У молодості я деякий час працював офіціантом у ресторані Фред * Таверна гамбургерів ". Одного

разу він попросив мене зайти на кухню. Він хотів показати своєму шеф-кухаря, як робиться

класичний гамбургер, і заодно продемонструвати свої вміння повного профану в цій справі, для чого

він вибрав мене.
Фред говорив про те, як потрібно вибирати і перемелювати яловичину. Потім, сказав він,

обов'язково потрібно залишити самі великі порції для постійних відвідувачів, за що вони будуть

щасливі обдарувати вас щедрими чайовими. Нарешті, гамбургери відправляються на гриль, а далі вже

ваше чуття підкаже вам, коли вони будуть повн ... Читать дальше »
Просмотров: 743 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

 як в картах. Ви не

повинні кидати карти і виходити з гри. Такий час є найбільш відповідним для того, щоб відчути, що

Ви заслуговує процвітання. Так, в період спадів може здаватися, що всі страждають, і незручно НЕ

страждати разом з усіма.
Але ви не зобов'язані страждати, і ваші клієнти не зобов'язані. Кілька місяців тому я

запропонував одній зі своїх клієнток, яку я консультував, почати розробку навчальної програми. У

відповідь я отримав типову відмовка. "Гері, зараз невідповідний час, саме зараз". Це я чув від

неї вже неодноразово, тому запропонував їй контрдокази. "Знаєте, Доріс, ніколи не буває слушного

часу, щоб починати. Ви завжди тільки збираєтеся розширювати справу. Так давайте нарешті почнемо

рухатися вперед, добре? "
Вона погодилася, і пізніше, коли ми були вже на середині роботи з нашою програмою, вона сказала:

"Спасибі, що ви наполягли на цьому, Гері".
38
 
Закохатися в себе ' ... Читать дальше »
Просмотров: 677 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

До тих пір поки ми не змінимо цей стандарт з допомогою розумної дієти і фізичних вправ, наш вага

не зміниться.
Та ж концепція застосовні і до роботи продавця. Природжені продавці встановлюють для себе дуже

високі життєві стандарти, які виходять далеко за межі вимог звичайних продавців, прагнуть до них

і намагаються їх підтримувати.
Деякі з них стоять на тому, що вони повинні кожен рік чи два купувати собі новий розкішних

машину. Або кожні три - п'ять років купують більш дорогий будинок або квартиру. І вони завжди

шукають найкраще місце для відпочинку, яке тільки можна знайти.
Скласти все це разом, і ви отримаєте продавця, який просто не може дозволити, щоб його угоди

зривається. Він і не дозволяє, так як знає точно, скільки замовлень на тиждень, на місяць чи на

рік він повинен отримати, щоб мати свій великий шматок пирога. І ще одна вещи природжені продавці

просто відмовляються відступати.
Ви повинні полюбити с ... Читать дальше »
Просмотров: 638 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

як ви почали спілкування.
Дивлячись на вас чи почувши ваш голос по телефону, клієнт повинен відчути, що ваші очікування

дуже сильні, настільки, що він або неодмінно повинен у вас купити що-то, або, принаймні, має

намір це зробити, або робить реальні кроки до досягнення взаєморозуміння.
Природжені Продавці не вірять у просто зіваки
Є люди, які в недільний день їздять по окрузі, відвідуючи всі місця, де виставлені на продаж

гаражі, і кожен незамкнутій будинок, імовірно через те, що їм більше нічого робити. Оскільки вони

кажуть, що просто дивляться, то s агенти з продажу нерухомості називають їх звичайно роззявами.
Природжені продавці не вірять, що на нашій прекрасній голубій планеті водяться просто роззяви.

Природжені продавці, принаймні при першому наближенні, вважають, що кожна людина, що знаходиться

в їх безпосередньому оточенні, будь то у вітальні або на автомобільній виставці, є потенційним

покупцем.
Ось як вони ... Читать дальше »
Просмотров: 709 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

 це прочитати наступні розділи. Я розповім вам про всі особливих

вміння, які вам знадобляться, щоб перетворитися з людини, що не має відношення до торгівлі, або

невдачливого комівояжера в
динамічного, здатного оптиміст - професіонала в цій справі.
Я зумів опанувати цими навичками для себе. Тому я знаю, що це спрацює також і для вас.
Але тут є одна хитрість. Ви повинні дізнатися, до чого треба прагнути, а чого уникати, в іншому

випадку ви можете придбати деякі непродуктивні звички.
Ось огляд семи секретів природжених продавців:
1. Вони розвивають у собі велику самоповагу і завжди пишаються своєю роботою.
2. Вони вміють миттєво викликати до себе довіру і відразу встановлюють атмосферу взаєморозуміння

між собою і потенційними покупцями.
3. Вони роблять так, що клієнт сам продає собі товар.
4. Вони використовують сильні емоції в процедурі продажу.
5. Вони переконують за допомогою ефективного використання мови тіла.
6. Вони ... Читать дальше »
Просмотров: 669 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

Введення
Коли я робив перші кроки у сфері рекламних продажів, відбулося щось незвичайне. У тісне

приміщення нашої контори легкою ходою увійшов рослий молода людина. Серед усіх, кого я знав, він

міг би вважатися царем Мідас. Золоті прикраси виблискували на його неосяжної шиї, на зап'ястях і

пальцях.
"Хто цей хлопець?" - Пробурмотів я, поки він методично відкривав свій супершікарний, м'який

портфель. Він витяг з нього тільки три папки для паперів і церемонно розклав їх на столі. Його

пальці з наманікюреннимі нігтями обрали одну з папок, яку він кілька секунд вивчав.
Якимось телепатичним чином наш бос відчув присутність цього хлопця.
Єдиним відкритим знаком його вдячності продавцю була посмішка, повільно проступила на його

обличчі. Така хитра, самовдоволене посмішка зазвичай свідчила, що він має намір бути "гарним".
Молода людина невимушено присів біля столу, набрав по телефону номер і почав говорити.
Я чекав почути г ... Читать дальше »
Просмотров: 670 | Добавил: narujka | Дата: 22.06.2010 | Комментарии (0)

« 1 2 3