Наружка

(044) 332-32-19. НАРУЖКА!

Понедельник, 25.11.2024, 00:55

Приветствую Вас Гость

Меню наружка

Форма входа

Поиск наружка

Календарь

«  Июнь 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архив записей

Статистика наружка


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наша команда специалистов по размещению наружной рекламы поддерживают высокие стандарты качества нашей успешной работы для продвижения Ваших товаров и услуг на рынке. Звоните (044) 332-32-19. НАРУЖКА!
Главная » 2010 » Июнь » 22 » Все, що вам потрібно робити
22:44
Все, що вам потрібно робити
 це прочитати наступні розділи. Я розповім вам про всі особливих

вміння, які вам знадобляться, щоб перетворитися з людини, що не має відношення до торгівлі, або

невдачливого комівояжера в
динамічного, здатного оптиміст - професіонала в цій справі.
Я зумів опанувати цими навичками для себе. Тому я знаю, що це спрацює також і для вас.
Але тут є одна хитрість. Ви повинні дізнатися, до чого треба прагнути, а чого уникати, в іншому

випадку ви можете придбати деякі непродуктивні звички.
Ось огляд семи секретів природжених продавців:
1. Вони розвивають у собі велику самоповагу і завжди пишаються своєю роботою.
2. Вони вміють миттєво викликати до себе довіру і відразу встановлюють атмосферу взаєморозуміння

між собою і потенційними покупцями.
3. Вони роблять так, що клієнт сам продає собі товар.
4. Вони використовують сильні емоції в процедурі продажу.
5. Вони переконують за допомогою ефективного використання мови тіла.
6. Вони збільшують силу впливу на клієнта, оволодівши різними середовищами, в яких здійснюється

процес продажу, ніколи не витрачаючи свій час даремно.
7. Вони перетворюють лимони в лимонадом, обертаючи собі на користь кожну невдачу, відмову і

застій у справах.
Ви хочете робити великі гроші і мати при цьому тонну задоволення? Тоді Приготуйтеся заздалегідь,

тому що в наступному розділі на вас обрушиться весь вантаж величі професії продавця!
 
Розділ 1
Закохатися у себе!
Ви дуже гарно. Ви знали це?
Природжені продавці з самого початку вважають себе саме такими. Їм пощастило, якщо їх любить

батьки і родичі з дитинства вселяли їм цю думку і робили все для того, щоб їх маленьким

підопічним здавалося,, що світ обертається тільки навколо них.
У багатьох випадках усвідомлення власної цінності приходить пізніше. Якщо ви прагнете вміти

продавати так, як це роблять природжені продавці, то непохитної почуття власної значущості та

любові до себе має стати невід'ємним якістю вашого розуму і душі. Ви повинні переконати себе, що

про вас не можна сказати просто, що ви "в порядку" або що у вас "все добре". Ви абсолютно

приголомшливі!
Якщо ви повірите в це в самій глибині вашого серця, прямо зараз, ця глава послужить вам як гарною

підтримки.
12
 
Закохатися в себе '
Моя мета - показати вам, як можна легко досягти відчуття гармонії з самим собою і впевненості в

собі, які говорять вашим клієнтам, що ви. надійна людина - такий., на яку вони можуть покластися

і в якого можуть купувати з повною довірою.
Коли ви закінчити вивчати цю главу, я сподіваюся, ви будете майже лопатися від відчуття, що в

цьому світі ви заслуговує всього найкращого. Тому що ви дійсно на це заслуговує '
Прямий зв'язок МІЖ самоповагу та заробітками
У мене для вас важливі новини. Ви зможете заробити на продажах і заробити великі гроші, такі, які

заробляють природжені продавці, коли відчуєте, що заслуговує на це, і змусити ваших клієнтів

відчувати по відношенню до вас те ж саме.
Відчуття, що ваша робота заслуговує нагороди, - це не просто результат того, що ви змушуєте

клієнта відчувати вдячність за вашу увагу і участь. Слід враховувати, що існує об'єктивно існуюча

практика консультацій між продавцями і покупцями передбачуваними, перш ніж останні ухвалять

рішення про покупку ... Багато покупців, приймаючи рішення про купівлю, не беруть до уваги час,

який ви на них витратили.
Не те, щоб продавці можуть сказати: * Я дійсно для вас лізу зі шкіри геть, р-н клієнт.
13
 
Розділ 1
Настав час вам заплатити мені мої комісійні!
У цьому випадку реакція клієнтів не буде позитивною. Як-то адвокат зробив цілком розумно

зауваження з цього приводу: "Період напіврозпаду подяки клієнта може вимірюватися у хвилинах,

навіть якщо ви зробили свою роботу першокласно".
Приклад: продаж послуг рекламного агентства
Тільки подивіться, через що довелося пройти Жілль, щоб роздобути нового клієнта для її рекламної

агенції. Якщо б, вона хотіла добитися успіху у великій компанії з виробництва взуття, яка

запросто вкладає величезні суми доларів в рекламу на телебаченні, радіо, на рекламник щитах і в

пресі, їй потрібно було б вести роботу на найвищому рівні тільки для того, щоб мати можливість

брати участь у змаганні за цю високу нагороду.
Вона знає, що великі клієнти також наполягають, щоб вона здивувала їх презентацією того, що вона

збирається зробити для них. Це захоплююче видовище з використанням різних засобів інформації,

вартість якого може обчислюватися десятками тисяч доларів, проводиться на страх і ризик його

організатора.
Згідно з традиціями агентства, вона не може покласти витрати за цей захід на свого потенційного

клієнта. Це означає, що представники взуттєвої компанії можуть вислухати
14
 
Закохатися у себе!
її, чемно усміхнутися і потім піти, несучи з собою якісь з її ідей. БЕЗКОШТОВНО!
Чи заслуговує Жілль того, щоб їй вдалося продати свої послуги тільки тому, що вона т-а-а-к тяжко

працює? Ви можете подумати, що так, і я можу симпатизувати їй, але, з точки зору реальності та

мислення клієнта, відповідь буде "НІ", і не просто "ні", а "немає, чорт забирай!". Клієнти

анітрохи не відчувають себе зобов'язаними ні їй, ні нам.
Відчуття того, що ВИ заслуговує СВОЇХ заробітків, починається з ВАС
Це відчуття дійсно має зародитися в вас. Перш за все - це настрій - очікування, що виходить від

природжених продавців. Ви повинні відчути, що заслуговує на те, щоб укладати великі угоди й

отримувати великі гроші.
Але не зрозумійте мене неправильно. Я не кажу, що ви повинні здаватися нужденним. Ви не хочете,

щоб вас зрозуміли так, як ніби ви повинні отримати замовлення, АБО ВИ СЬОГОДНІ залишитеся

голодною. Якщо ваші клієнти відчують вихідні від вас ознаки потреби або відчаю, ви тільки злякає

угоду.
Говорячи про відчуття заслужене ™, я маю на увазі, що ви повинні справляти враження, ніби цей

клієнт повинен належати вам і нікому більше ... Це як якщо б клієнт ока-
15
 
Просмотров: 688 | Добавил: narujka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: