Меню наружкаКалендарь« Июнь 2010 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Статистика наружка
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
Наша команда специалистов по размещению наружной рекламы поддерживают высокие стандарты качества нашей успешной работы для продвижения Ваших товаров и услуг на рынке.
Звоните (044) 332-32-19. НАРУЖКА!
|
Главная » 2010 » Июнь » 22
невдачі відмови і Спад у справах вирушав на поле і там проводив час. Кожен його удар був бездоганний. Він завжди заганяв м'яч в лунку. Він подумки уявляв собі кожну травинку, кожну лунку і вид ігрового майданчика у всіх ракурсах. Це активне використання уяви допомогло йому зберегти надію, і це був найкращий спосіб розпорядитися своїм часом. Коли після звільнення з полону йому довелося грати у гольф по-справжньому, його гра була чудово. Тренування розуму, підкріплена активним уяви, допомогла йому повернутися в життя і в спорт. Ми можемо зробити те ж саме, коли перебуваємо в періоді спаду нашої комерції. Уявити, що ви збираєтеся зробити найкращу презентацію у своєму житті. Малюйте в своїй уяві вдячних клієнтів, схвально кивають головами у відповідь на ваші слова. Уявіть, як вони захоплюються й вітають ваші пропозиції. Перенесіться подумки в майбутнє і подивіться, як вони захоплюються вами і готові дати вам чудов
...
Читать дальше »
Просмотров:
3529
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
відмову і спад у справах Скоротити період спаду, скориставшись Сценарій Розмова з клієнта, який вже приносив вам успіху Як комерційний менеджер і консультант, я навчив тисячі торгових агентів. Особливо приємно працювати з тими, для кого професія продавця в новинку. Згодом вони дуже стараються слідувати моїм рекомендаціям у всіх деталях. Коли вони так роблять, то продають дуже успішно і швидко починають процвітати, але скуштувавши перші плоди успіху, вони відходять від схеми презентації, яку я так намагався їх навчити, і переходять до вільної імпровізації. Зазвичай це призводить до того, що продажі йдуть на спад, а вони щиро дивуються, в чому причина. Вони приписують це чого завгодно, але тільки не того факту, що вони змінили встановлену процедуру продажу. Якщо я треную їх, мені легко спостерігати за їхньою роботою, і у мене завжди є можливість порадити повернутися до розробленого сценарію. Новачки зазвичай вдя
...
Читать дальше »
Просмотров:
1175
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
і таким чином ми просто продовжуємо наше бездіяльність і наступне за ним занепокоєння. Спробуйте подивитися на себе з боку і постежити за власними думками. Наприклад, я іноді ловлю себе на тому, що подумки кажу собі: "Я втомився". Може бути, це й так, але якщо, усвідомивши це, я не зберуся з силами, то можу просто заснути. Якщо у мене промайне, наприклад, така думка: "Напевно, цукор в крові у мене дуже підвищився, я ж тільки що з'їв дуже пристойний ланч!", І якщо затримаюсь на цій думці, я дійсно відчуваю, що слабші. І це відбувається завжди. Якщо я дозволю випадковим думкам заволодіти моїм свідомістю, я втрачу контроль над собою і буду тільки втрачати масу зайвої енергії. Подолання нудьги Один мудрий чоловік сказав: "Якщо вам нудно, то ви винні в цьому самі. Нудьга - взагалі марна емоція, якщо тільки ми не відчуваємо, що це сигнал, що свідчить про настання періоду хандри. Ми можемо спробувати перетворити нудьгу
...
Читать дальше »
Просмотров:
1095
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
відмову і спад у справах ня у що б то не стало добиватися досконалості у всьому, до занадто високої вимогливості до себе, а в результаті - до схильності відкладати справи з дня на день. Я поясню. Важко подолати різкий спад, якщо ви сподіваєтеся одним махом подолати всі проблеми і досягти вражаючих досягнень. Ті, хто знаходяться в стані кризи, підсвідомо відчувають, що вірогідність досягнення миттєвого, феноменального успіху низька. Ми нетерпляче й емоційно сперечаємося, укладаємо парі на те, що нам пощастить, замість того щоб зосередитися на окремих скромних досягненнях, які разом приведуть нас до великих результатів. Ми у відчаї хапаємося за соломинку і терпимо невдачі. Нам здається, що на нас стоїть клеймо невдаха, і ми починаємо боятися зробити ще одну спробу, думаючи, що все це буде марно. Ці судомні і відчайдушні дії супроводжуються періодами відстрочок і зволікань. Коли ці метання не допомагають, ми схильні так само ш
...
Читать дальше »
Просмотров:
1007
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
невдачі відмови і Спад у справах відбулися якісь хороші події. Мені хочеться зателефонувати яких-небудь млявим клієнтам і натиснути на них, щоб вони нарешті визначились. Майже завжди такий метод тиску призводить до зворотного результату. Якщо у покупця і був якийсь інтерес до покупки, то це хороший спосіб знищити його. НЕ ігноруйте свій спад, визнайте його. Найкраще, що ви можете вибрати в цьому випадку, - не зробити так, щоб ваше становище погіршилося ще більше. Можете взяти собі спеціальний день, щоб відпочити душею. На мене особисто півгодинна поїздка на океанському узбережжі надає просто чудове вплив. Мене оточує абсолютно інша обстановка - все навколо насолоджуються відпочинок. Крім того, я бачу людей, керуючих своїми новенькими машинами, бачу, як вони витрачають гроші пачками. Це видовище остаточно виводить мене зі стану зневіру. Чому? Це нагадує мені про те, що існують мільйони, інших людей, які досягаю
...
Читать дальше »
Просмотров:
1506
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
що працює на умовах сплати комісійних. Він заробляє гроші за рахунок спорадичних різких зусиль. За один місяць він може заробити стільки, що буде на сьомому небі від щастя, а в іншій може поринути у вир відчаю. Щоб виживати в умовах роботи на умовах сплати комісійних, ви повинні бути здатні переносити, а можливо, і отримувати задоволення від цих пікової і спадів. Більшість американців вважали б такі коливання в доходах і відчутті успіху нестерпними. Навіть якщо до кінця року людина, що працює на комісійних, заробить більше, сам факт отримання стабільної зарплати приносить величезне задоволення більшості людей, що працюють на таких умовах. Тому ви уявляєте, наскільки важливо правильно визначити свої уподобання, щоб вибрати форму оплати вашої праці, найбільш відповідну вашому характеру. У проти- 254 Ніколи не витрачайте даремно свій час ном випадку це може обмежити або потенційно знизити ваші доходи. Приклад:
...
Читать дальше »
Просмотров:
741
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
і запитав: - Ти дійсно Збираєшся телефонувати в агентство за наймом акторів? - Ні, - відповів він з пустотливо усмішкою. - Я збираюся домогтися більшого. Я збираюся зателефонувати лвдям, які наймають агентів і їхніх клієнтів. Я був збентежений, але заінтригований. - Хто ж це? - Запитав я. - Як ти думаєш. Гарі, яка студія в окрузі найбільша? - "XX століття Фоке"? - Припустив я. - Так, - відповів він. - Давай-но зателефонуємо директору щодо розподілу ролей і з'ясуємо, хто його улюблений агент. Він швидко отримав потрібний номер телефону і чудовим чином вже. через кілька хвилин говорив з директором з розподілу ролей. Протягом декількох секунд йому вдалося з'ясувати ім'я одного відомого агента. Я був приголомшений. Він не тільки організував мережу, але й зметикував, кому в цій мережі зателефонувати спочатку, щоб скористатися цією перевагою при подальшому ззовні. 241 10-1709 ГЛАВА д. Але на цьому він не
...
Читать дальше »
Просмотров:
737
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
фотографій, переданих факсом. Кожен очікує, що фотографія буде красивою, можливо, навіть художньої, а від фотографій, отриманих по факсу, заздалегідь чекають, що вони будуть нечіткими. Одержувачі поштових відправлень просто більш вимогливі до їх зовнішньому вигляду, ніж одержувачі факсів. Для тих, хто купує по факсу, набагато більш важливе значення має зміст вашого усного повідомлення, зробленого вами під час попереднього розмови по телефону. Якщо ви провели чітку презентацію по телефону, факс допоможе вам. Він дозволяє клієнту, налаштованому на покупку, виправдати швидке ухвалення ним рішення. Це також спрощує процес продажів. Додавши ілюстрації, ви можете ненавмисно з ^ здати ускладнення, які можуть затримати процес прийняття покупцем рішення або взагалі відвернути його від покупки. Пропозиція послати кому-то інформацію по факсу може також служити засобом відсіваючи- 232 Ніколи не витрачай
...
Читать дальше »
Просмотров:
790
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
Один з найбільш важливих навичок, яким ви можете навчитися у природженого продавця, це визначити тип і купівельні наміри потенційних клієнтів. Ви повинні будете також навчитися використовувати різні засоби комерційної інформації: мережа, листи, факси, електронну пошту, звернення по телефону, персональні відвідування, комп'ютерні програми та Інтернет. Сучасні природжені продавці - це не вузькі фахівці, що обмежують себе тільки одним засобом реклами. Вони не можуть собі цього дозволити, тому що конкуренція змушує їх постійно розширювати межі своєї діяльності, залучаючи до нього все нових і нових покупців. Природжені продавці не можуть покладатися тільки на добре підвішеного язика або швидкі ноги в умовах постійно розширюється 222 Ніколи не витрачайте даремно свій час світового ринку і інтенсифікації ринкових процесів. Вони повинні мати великий досвід по частині використання різноманітних засобів інформації, щоб опин
...
Читать дальше »
Просмотров:
1037
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
Але коли він виявив, що їхні вантажі почали запізнюватися, і звернувся у відділ обслуговування клієнтів, то отримав досить невиразні пояснення. Він виявив, що підтвердження про відвантаження надходили далеко за полудень, якщо взагалі надходили. На той час він вже майже весь кипів і був готовий звернутися до інших постачальників. Маршалл пояснив ці затримки таким чином: по-перше, він вирішив, що його бізнес зовсім не сприймався тією фірмою важливим, тому що його замовлення, здавалося, починали виконувати в останню чергу, і по-друге, він вирішив, що його запити на підтвердження відвантаження в фірмі "Acme" засовували в самий низ стоси запитів, тому що фірма не була зацікавлена в бізнесі з такими дрібними компаніями, як компанія Маршалла. Тому він вирішив відмовитися від співпраці з фірмою "Acme" і знайти інших постачальників. Час усе розставив по своїх місцях. Не хто інший, як відомий тренер з футболу вини Ломба
...
Читать дальше »
Просмотров:
729
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
у нас під ногами. Я хотів заговорити, щоб зупинити це дзвінке мовчання, але потім згадав,-чого мене вчили: Якщо вас змушують заговорити першим, покусав собі губи. до крові, але НЕ робіть цього! Я стояв мовчки, і він зруйнував тишу: "Гаразд. Я візьму машину. Але я все одно думаю, що вона - кольори Жовтому сечі! " Чому я стояв, опустивши очей? Суть однієї з приказок, які вам зустрінуться, коли ви вивчає мову тіла, зводиться до наступного: "Ви не можете не повідомляти". Іншими словами, кожен ваш жест і вираз вашого особи передають якусь думку або відношення, навіть якщо ви і не бажаєте цього. Іноді в покер гравці, зберігаючи кам'яне вираз обличчя, намагаються не видати інформацію про те, які у них на руках карти, хороші чи погані. Деяким це вдається краще, деяким гірше. Погані гравці - як собаки: якщо їм пощастило з картами, вони виляє хвостом і мимоволі видають себе. У даному випадку одні потирають ніс або барабанять <
...
Читать дальше »
Просмотров:
722
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
як тільки можете. Систематично домагаючись зменшення своєї чутливості, ви зможете звільнитися від страхів. А як тільки ви побачите, що подолали якийсь один страх, ваша впевненість в собі зросте, і ви захочете подолати інші. Хто знає, може бути, ви станете просто шибайголовою! 9. Вводите нововведення. Робіть звичні речі по-іншому. Я довів цю ідею до крайніх меж. Так, коли я перебуваю у якомусь новому місці, наприклад, у незнайомому місті, я не заперечую проти того, щоб у ньому трохи заблукати. Я бачу нові місця і отримую нові ідеї. А якщо я не беру машину напрокат, то добираюся до місця проведення семінару на автобусі, замість того щоб брати таксі або приватну машину. Сам факт того, що я вибився зі свого звичайного розпорядку, допомагає мені побачити нове і по-новому подивитися на знайомі речі. 10. Не хвилюйтеся, якщо ви періодично відчуваєте почуття пригніченості або подразнення. Можливо, таким чином ви підсвідом
...
Читать дальше »
Просмотров:
835
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
Природжені Продавці уникають заклопотаності Я думаю, легше буде оцінити безтурботним манеру поведінки, якщо ми порівняємо її з протилежного, тобто з заклопотаністю. Стурбовані продавці можуть занадто піклуватися про те, чи збираються клієнти у них купувати, і таким чином самі розписуються в тому, що мають потребу в них. Вам, напевно, знайома така ситуація. Ви приходите в магазин просто для того, щоб побачити товари, а продавець дивиться на вас голодним поглядом вовка, і на його обличчі такий вираз, як ніби ви будете його наступною жертвою! Надмірно серйозний продавець може буквально відлякати покупців. Крім того, своїм егоцентризмом він провокує клієнтів відповідати йому тим же. Інакше кажучи, коли на людину написано, що він намагається дістатися до нашого гаманець, наша рука рефлекторно присікає його зазіхання. Це просто природна захисна реакція. З іншого боку, коли продавець здається безтурботним, від нього виходить відчу
...
Читать дальше »
Просмотров:
795
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
будь похмурого члена комуністичної партії. Він зовсім не справляв враження жвавого, крикливого людини. Але тим не менше він був великим продавцем. Що роблять у вищій мірі впевнені в собі продавці, і чого ми можемо наслідувати? 1. Вони беруть під контроль обстановку, навко лишнього процес продажу. Наприклад, коли я вмовляв компанію з виробництва програмного забезпечення, щоб вона спонсорувала деякі з моїх семінарів, я прийшов на переговори і одразу посів у конфе Ренцо-залі місце на чолі столу. Наступна річ, яку я зробив, це запитав, чи можу я скористатися дошкою на стіні, щоб проілюструвати свої твердження. Кожне з цих дій посилає сигнал, що несе велику інформаційну навантаження, і каже: "Я знаю, куди я прийшов і що я роблю". Якщо ви думаєте, що така поведінка не робить свого впливу, то врахуйте одну цікаву річ. Якийсь відомий практикуючий викладач допомагає керівникам навчитися випромінювати впевненість у собі. Одне
...
Читать дальше »
Просмотров:
694
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
в цієї моделі?" Це дало б мені можливість сказати: "Так. Я хочу, щоб вона була стійкою, особливо при повороту. І я не хочу боятися, що вона може в будь-який момент перевернутися. Почувши цю фразу, природжений продавець подумав би: "Потрібно залишити цього хлопця один на один з автомобілем. Якщо йому сподобається їм управляти, угода у мене в кишені ". Купівля вимагає від правої півкулі Мозок порушення, а від лівого - міркування Якщо б мені сподобалося керувати цією машиною і я став би серйозно думати про її покупку, 151 ГЛАВА 4 то в роботу включилося б ліве півкулі мого мозку і обгрунтував б раціональний причини для цього кроку. Після цього слова продавця про великий гарантійних терміні та антикорозійне покриття допомогли б мені остаточно виправдати рішення, яке я вже почав приймати, тому що я хотів це зробити. Суть справи полягає в тому, що для більшості людей розумні причини для покупки, обумовлені
...
Читать дальше »
Просмотров:
699
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
продавали собі ваш товар А ось і ні. Коли вони в руках природжених продавців, нічого іншого їм просто не залишається. Поговоримо про Заперечення Ніяке посібник для продавців не буває повним, якщо в ньому не йдеться про те, як потрібно відповідати на заперечення. Заперечення може бути визначено просто як "причина, за якою клієнт не бажає купувати ваш товар". Продавці чують їх постійно. Але ось що я скажу вам: природжені продавці чують менше заперечень, ніж їхні колеги, і вони вирішують відповідати тільки на деякі з тих, що їм доводиться чути! Що я маю на увазі? Хіба не передбачається, що продавці з допомогою квітчастим фраз повинні відмітати заперечення що чинять опір клієнтів? Традиційна методика навчання продавців каже: "Так! Припиняти докорінно ці Підлі інсинуації, користуючись якими, клієнти намагаються порушити плавний хід ваших презентацій. Спростуйте їх заперечення! " Насправді: Ніколи не вважайте "ні" відпо
...
Читать дальше »
Просмотров:
856
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
з замкнутий Клієнти Що якщо ви пробує продавати соромливо людині або будь-то, хто не поспішає з відповідями, які вам знадобляться для вибудовування подальшої розмови про продаж? Це той випадок, коли вам потрібно використовувати димову трубу. Уявіть собі димову трубу. Нагорі - відкрите питання. На відстані чверті шляху вниз - вузький питання. Друга чверть шляху 126 Зробіть ТАК. Щоб покупці самі продавали собі ваш товар вниз - це закрите питання. Нарешті, в її підставі - наводить питання. Це димова труба, тому що вона виглядає схожою на букву "t". Я хочу знову звернутися до прикладу 1, але на цей раз я збираюся зробити клієнта набагато менш товариська. Будь ласка, Поспостерігайте за тим, як я використовую послідовність питань. Я буду рухатися вниз, до основи труби, щоб переконати клієнта розкрити свої незадоволені потреби. Знову приклад 1 - Які види інвестицій приваблюють вас в даний час? - Ті ж, що завж
...
Читать дальше »
Просмотров:
821
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
вивчення потреб більш докладно. Вивчення потреб. Приклад 1 Багато клієнтів, що користуються моїми послугами як консультанта, продають фінансові послуги та інвестиції. Одна фірма визначила в якості свого ринку багатьох літніх інвесторів. Цих людей залучають інвестиції з малим ризиком і можливістю отримання великої доходу. Як правило, вони кладуть гроші на рахунки під відсотки і вкладають їх в казначейські цінні папери. Оскільки не існує невідкладних причин, за якими ці інвестори могли б віддати себе в руки брокерів, продавці повинні провести дослідження, щоб визначити мотиви, що змусили б їх змінити свої інвестиційні віддавши перевагу- 115 Розділ 3 ня. Метод природного продажу припускає, що брокер спочатку представляє себе і свою компанію, а потім розмова може розвиватися за наступним шляхом. (Тут і далі в подібних діалог слова продавця виділені Курсив.) - Які види інвестицій приваблюють вас в даний ч
...
Читать дальше »
Просмотров:
717
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
продавали собі ваш товар того, щоб показати, наскільки широко можна розсунути рамки подячного вступу, дозвольте мені продемонструвати, як я використав його під час проведення національної кампанії зі збору грошей на доброчинність. Приклад: збір грошей на благодійність В якості консультанта мене попросили розробити програму, покликану збільшити середню суму пожертвувань на благодійні цілі. Звичайно, по-перше, я зробив першу очевидну річ. Я порадив агентом зі збору коштів подвоїти суми, які вони спочатку просили у жертводавців! (Як тільки я переконав агентів, що їх зрослі вимоги будуть задоволені, ми опинилися на шляху до успіху.) Це засіб справило великий ефект, але ми зіткнулися тут з чисто технічною проблемою. У нас не було списку жертводавців, які давали гроші на благодійність раніше, тому до того, як ми телефонували потенційному благодійникові, ми не знали, жертвував він кошти в минулому чи ні. Вступ з вдячністю
...
Читать дальше »
Просмотров:
669
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
у нас виникають думки, що змушує нас змінити непродуктивно модель поведінки. Саме в цей момент клієнти починають купувати. Надавати вибір-набагато більш прийнятний шлях до мети, ніж нав'язувати Товар Природжені продавці розуміють, що з покупцями, які самі себе переконали, легше укласти угоду, і більш схильні підтримувати 91 Розділ 3 їх купівельні рішення. Вони не хочуть, щоб покупець почував себе зв'язаним по руках і ногах, а згодом жалкував про своє рішення, і часто погоджуються анулювати замовлення. Природжені продавці не ведуть себе подібно горезвісна ярмаркової шарлатаном, які прагнуть швидше збуту підфарбовану воду під виглядом панацеї від усіх хвороб. Навпаки, більшість з них виявляють дивну терпимість по відношенню до клієнтів, які протистоять їхнім зусиллям продати товар. Це дозволяє їм здаватися швидше радниками або консультантами, ніж корисливими інтелектуалами. Одна із сильних сторін природжених п
...
Читать дальше »
Просмотров:
749
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
рам продавця теж було жартом. Всі любили його, крім самих важливих людей - клієнтів! Я ні в якому разі не батогом вас і не закликаю кинути гострити, жартувати і каламбурити або насолоджуватися світлими моментами життя. Насправді природжені продавці дуже і дуже ефективно використовують гумор. Прочитавши наступний розділ цієї глатаи, ви побачите, як їм вдається досягати цього, не впадаючи в ексцентричність і не запобігаючи перед клієнтами. Жарти і Анекдот можуть служити цілям Різне Жарти можна використовувати по-різному. З їх допомогою продавець може розвеселити клієнта і тим самим зруйнувати деяку настороженість клієнта по відношенню до продавця і змусити його розслабитися. Вони також є засобом зробити образ продавця в очах покупця більш людяною. "Що, Гері, здається, непоганий хлопець, да?" - Так я змушу думати покупця. А правда, чому б і не зробити бізнес з людиною, з якою приємно мати справу? Жарти та інші веселі зауваж
...
Читать дальше »
Просмотров:
719
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
Я поговорив як техасець в Лос-Анджелесі, коли повинен був говорити як каліфорнієць. Це означає, що 66 Миттєво завойовувати довіру я дійсно хотів злитися з середовищем, в якій тоді жив. Отже, підсумовуємо: ви досягне кращого взаєморозуміння і доможетеся більш сильного відчуття ідентичності зі своїми клієнтами, якщо ваша манера говорити, голос та інтонація будуть такими ж, як у них. Вслухався, налаштовуйтесь і пристосовуйтеся до кожної людини. Таким чином ви будете чинити так само, як природжені продавці, і в результаті зумієте продати більше. Будьте до Мова Клієнти Для того, щоб викликати довіру до себе, ви можете вдаватися не тільки до зміни тембру голосу і манери мови. Ви можете також пристосувати свій лексикон до лексикон клієнта. Наприклад, уявіть, що ви маєте справу з ким-то, хто використовує мовні звороти, що спираються на почуття дотику, щоб підкреслити їхню силу та значення. Людина може сказати: "Дава
...
Читать дальше »
Просмотров:
675
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
вони набувають цінний досвід і навчаються уникати пасток. Я вже говорив про те, що кількість може поліпшити якість, але якість рідко веде до кількості. Я можу зробити досить гарний гамбургер, так як у мене було два хороших вчителя: Фред Хейман, власник "Giorgio Beveriy Hills", і корпорація "Макдоналдс". У молодості я деякий час працював офіціантом у ресторані Фред * Таверна гамбургерів ". Одного разу він попросив мене зайти на кухню. Він хотів показати своєму шеф-кухаря, як робиться класичний гамбургер, і заодно продемонструвати свої вміння повного профану в цій справі, для чого він вибрав мене. Фред говорив про те, як потрібно вибирати і перемелювати яловичину. Потім, сказав він, обов'язково потрібно залишити самі великі порції для постійних відвідувачів, за що вони будуть щасливі обдарувати вас щедрими чайовими. Нарешті, гамбургери відправляються на гриль, а далі вже ваше чуття підкаже вам, коли вони будуть повн
...
Читать дальше »
Просмотров:
762
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
як в картах. Ви не повинні кидати карти і виходити з гри. Такий час є найбільш відповідним для того, щоб відчути, що Ви заслуговує процвітання. Так, в період спадів може здаватися, що всі страждають, і незручно НЕ страждати разом з усіма. Але ви не зобов'язані страждати, і ваші клієнти не зобов'язані. Кілька місяців тому я запропонував одній зі своїх клієнток, яку я консультував, почати розробку навчальної програми. У відповідь я отримав типову відмовка. "Гері, зараз невідповідний час, саме зараз". Це я чув від неї вже неодноразово, тому запропонував їй контрдокази. "Знаєте, Доріс, ніколи не буває слушного часу, щоб починати. Ви завжди тільки збираєтеся розширювати справу. Так давайте нарешті почнемо рухатися вперед, добре? " Вона погодилася, і пізніше, коли ми були вже на середині роботи з нашою програмою, вона сказала: "Спасибі, що ви наполягли на цьому, Гері". 38 Закохатися в себе '
...
Читать дальше »
Просмотров:
695
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
До тих пір поки ми не змінимо цей стандарт з допомогою розумної дієти і фізичних вправ, наш вага не зміниться. Та ж концепція застосовні і до роботи продавця. Природжені продавці встановлюють для себе дуже високі життєві стандарти, які виходять далеко за межі вимог звичайних продавців, прагнуть до них і намагаються їх підтримувати. Деякі з них стоять на тому, що вони повинні кожен рік чи два купувати собі новий розкішних машину. Або кожні три - п'ять років купують більш дорогий будинок або квартиру. І вони завжди шукають найкраще місце для відпочинку, яке тільки можна знайти. Скласти все це разом, і ви отримаєте продавця, який просто не може дозволити, щоб його угоди зривається. Він і не дозволяє, так як знає точно, скільки замовлень на тиждень, на місяць чи на рік він повинен отримати, щоб мати свій великий шматок пирога. І ще одна вещи природжені продавці просто відмовляються відступати. Ви повинні полюбити с
...
Читать дальше »
Просмотров:
655
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
як ви почали спілкування. Дивлячись на вас чи почувши ваш голос по телефону, клієнт повинен відчути, що ваші очікування дуже сильні, настільки, що він або неодмінно повинен у вас купити що-то, або, принаймні, має намір це зробити, або робить реальні кроки до досягнення взаєморозуміння. Природжені Продавці не вірять у просто зіваки Є люди, які в недільний день їздять по окрузі, відвідуючи всі місця, де виставлені на продаж гаражі, і кожен незамкнутій будинок, імовірно через те, що їм більше нічого робити. Оскільки вони кажуть, що просто дивляться, то s агенти з продажу нерухомості називають їх звичайно роззявами. Природжені продавці не вірять, що на нашій прекрасній голубій планеті водяться просто роззяви. Природжені продавці, принаймні при першому наближенні, вважають, що кожна людина, що знаходиться в їх безпосередньому оточенні, будь то у вітальні або на автомобільній виставці, є потенційним покупцем. Ось як вони
...
Читать дальше »
Просмотров:
729
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
це прочитати наступні розділи. Я розповім вам про всі особливих вміння, які вам знадобляться, щоб перетворитися з людини, що не має відношення до торгівлі, або невдачливого комівояжера в динамічного, здатного оптиміст - професіонала в цій справі. Я зумів опанувати цими навичками для себе. Тому я знаю, що це спрацює також і для вас. Але тут є одна хитрість. Ви повинні дізнатися, до чого треба прагнути, а чого уникати, в іншому випадку ви можете придбати деякі непродуктивні звички. Ось огляд семи секретів природжених продавців: 1. Вони розвивають у собі велику самоповагу і завжди пишаються своєю роботою. 2. Вони вміють миттєво викликати до себе довіру і відразу встановлюють атмосферу взаєморозуміння між собою і потенційними покупцями. 3. Вони роблять так, що клієнт сам продає собі товар. 4. Вони використовують сильні емоції в процедурі продажу. 5. Вони переконують за допомогою ефективного використання мови тіла. 6. Вони
...
Читать дальше »
Просмотров:
687
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
|
Введення Коли я робив перші кроки у сфері рекламних продажів, відбулося щось незвичайне. У тісне приміщення нашої контори легкою ходою увійшов рослий молода людина. Серед усіх, кого я знав, він міг би вважатися царем Мідас. Золоті прикраси виблискували на його неосяжної шиї, на зап'ястях і пальцях. "Хто цей хлопець?" - Пробурмотів я, поки він методично відкривав свій супершікарний, м'який портфель. Він витяг з нього тільки три папки для паперів і церемонно розклав їх на столі. Його пальці з наманікюреннимі нігтями обрали одну з папок, яку він кілька секунд вивчав. Якимось телепатичним чином наш бос відчув присутність цього хлопця. Єдиним відкритим знаком його вдячності продавцю була посмішка, повільно проступила на його обличчі. Така хитра, самовдоволене посмішка зазвичай свідчила, що він має намір бути "гарним". Молода людина невимушено присів біля столу, набрав по телефону номер і почав говорити. Я чекав почути г
...
Читать дальше »
Просмотров:
688
|
Добавил:
narujka
|
Дата:
22.06.2010
|
| |
|